Ariana | Blogger | X X

3.05.2023

Z kolejki górskiej na huśtawkę, czyli o tym jak Mona Kasten znów mnie rozkochała

Tytuł oryginalny: Fragile Heart

Tytuł polski: Fragile Heart

Seria: Scarlet Luck (tom #2)

Autorka: Mona Kasten

Tłumaczenie: Joanna Słowikowska 

Wydawnictwo: Jaguar







&&&

Jeżeli Lonely Heart to przejażdżka kolejką górską to Fragile Heart jest jedną wielka huśtawką, na której autorka w jednej chwili pozwala nam uwierzyć, że potrafimy latać, tylko po to by potem brutalnie sprowadzić nas na ziemię. A potem powtarza to dobre kilka razy.


Człowiek musi się dowiedzieć, co czyni go szczęśliwym, co mu pomaga i jak chciałby spędzić resztę swojego życia, a to wszystko nie są łatwe decyzje.


Ja zaś z jakiegoś dziwnego powodu jestem jej jednak za to wdzięczna. Ta opowieść stoi bowiem dla mnie bohaterami i zaangażowaniem, emocjami, które potrafi we mnie wzbudzić. Emocji czułam zaś tu ogrom i aż trudno mi uwierzyć, że to przetrwałam w jednym kawałku. Ponownie świetnie rozpisane tu zostały wątki związane ze światem muzycznym i z wyczuciem zostały poruszane wątki związane ze zdrowiem psychicznym. To wszystko zaś złożyło się na książkę, która mnie w sobie rozkochała, po prostu.


- Nie. Jeśli coś nie układa się po mojej myśli, nie oznacza to od razu, że idzie źle (...). Jeśli coś nie jest mi pisane, nie powinno się wydarzyć. Miejsce, które się w ten sposób zwalnia, zostanie później zajęte przez coś, co będzie lepiej pasowało do mojego życia.


Nie łatwo oddaje serce, ale tą serią Mona Kasten zdobyła do niego dostęp. Takich historii poszukuje, takich, których nie oddaje w chwili ich skończenia, ale czuję, że są „moje”, że będę do nich wracać.


Moja ocena:

★★★★★★★☆☆

(rewelacyjna)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz