Ariana | Blogger | X X

24.08.2022

Krótko o książce, która nie udaje niczego nie udaje i daje przy tym dużo radości


Zawsze działaj z taką pewnością jakbyś była przeciętnym białym mężczyzną


Mam wrażenie że sekret tej książki polega na tym, że ani przez moment, nie udaje ona, że jest czymś więcej niż w rzeczywistości. A jest po prostu przeuroczą, momentami zabawną i przede wszystkim bardzo lekką komedią romantyczną.

I może, od czasu do czasu, pomyślałam sobie, że niektóre sceny są nieco oderwane od rzeczywistości, że bohaterowie nie zachowują się na swój wiek, a te bloki myśli bohaterki napisane kursywą nie były tu do końca potrzebne. Ale jeśli nie mogę czegoś tej książce odmówić to tego, że fantastycznie się przy niej bawiłam i to od samego początku do samego końca. Bohaterowie byli tu naprawdę sympatyczni, w relacji głównej pary nie zabrakło chemii, dialogi bywały zabawne, a przy tym wszystkim znalazło się też miejsce na inne wątki niż te miłosne, dzięki czemu całość wydawała mi się po prostu ciekawsza.

The Love Hypothesis to książka krótka i prosta, którą czytając, czułam fanfikowy vibe, swobody i radości, jaki miała autorka pisząc tą historię, dzięki czemu sama bawiłam się rewelacyjnie. Jeśli szukacie czegoś lekkiego i zabawnego do przeczytania, to właśnie znaleźliście.


Moja ocena:

★★★★★★★☆☆☆

(bardzo dobra)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz