Ariana | Blogger | X X

19.07.2016

Zarażamy się miłością od książkoholiczki


Serwis Ja książkoholik powstał w roku 2013, więc jego autorkę Iwonę można nazwać już starym wyjadaczem w blogosferze. Dwudziestotrzyletnia studentka prawa, prywatnie ogromna fanka siatkówki oraz książkowy łowca okazji. Pasja  do czytania zaszczepiona już w dzieciństwie. Obecnie kolejny przypadek schorzenia jeszcze tylko jeden rozdział. Rozmawiało się z nią przemiło, a przy czytaniu napisanych przez nią odpowiedzi nie mogłam się nie uśmiechnąć.

1. Zwierze, którego nie lubisz najbardziej?
Najbardziej nie lubię żab :) Są małe, oślizgłe i wzbudzają we mnie wstręt, dlatego nie rozumiem jak można je np. brać do ręki...

2. Co rządzi dzisiejszym światem?
Niestety są to pieniądze. Ten, kto je posiada, może pozwolić sobie na naprawdę wiele rzeczy, które innym nie uszłyby na sucho. Przekupstwa, intrygi, przekręty i inne oszustwa na dużą skalę z udziałem czołowych postaci w danym państwie są dowodem na to, że pieniądze mogą załatwić każdą sprawę w sposób dogodny dla danej osoby.

3. Co robisz, gdy nie możesz zasnąć?
Najczęściej włączam telefon, znajduję na nim ciekawego e-booka i zaczytam czytać ;) Jeżeli trafię na naprawdę dobrą książkę, to potrafię zarwać noc, ale to zdarza się dość rzadko ;) Jeżeli nie e-booki, to nadrabiam przeglądanie Instagrama ;)

4. Jaki jest twój ulubiony miesiąc?
Hmmm.. Nie mam jednego ulubionego miesiąca. Lubię luty, bo zazwyczaj jestem już po sesji i mogę sobie chociaż przez kilka dni pospać do 10, obijać się na maxa, czytać książki i oglądać filmy/seriale bez zamartwiania się o egzaminy. Poza tym, w tym miesiącu mam urodziny :D Nie mogę doczekać się również grudnia i Świąt Bożego Narodzenia, których magia roztacza się dookoła nas już od połowy listopada ;)

5. Jakie imię wybrałabyś dla siebie, gdybyś miała zdecydować dzisiaj?
Dobre pytanie! :) Dawniej nie lubiłam swojego imienia i robiłam wszystko, byleby rodzice nie wołali na mnie Iwona. Wtedy chciałam być Weroniką lub Małgorzatą, bo można to ładnie zdrobnić, ale z czasem przyzwyczaiłam się do swojego imienia i polubiłam je ;)

6. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie, chyba jestem już za stara na fandomy ;) Jednak gdybym należała, to z pewnością dotyczyłby Harry'ego Pottera, którego uwielbiam. Mogłabym czytać każdy tom milion razy i tak mi się nie znudzi ;)

7. Czy istnieje kawał który zawsze Cię śmieszy?
Nie, chyba nie ma takiego, a przynajmniej nie mogę sobie przypomnieć ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz