Ariana | Blogger | X X

16.04.2017

Przerwa?

Od początku roku mówiłam: Nie mam ochoty na czytanie.
Od końca lutego pisałam zaś: Teraz powinno być już tylko lepiej i niedługo wszystko się ustabilizuje.
Niestety okazało się, że nic się nie poprawiło, a moja niechęć wręcz się pogłębiła.

Natłok obowiązków szkolnych sprawił, że nie mam ani czasu ani ochoty by sięgnąć po jakąkolwiek powieść. I wiecie, początkowo zmuszałam się do czytania kolejnych pozycji. Mówiłam sobie: No jak to Ania, masz bloga i nie czytasz? Przecież to niedopuszczalne! Nie tak dawno stwierdziłam, jednak, że mam dość i nie chcę wywierać na samej sobie tak idiotycznej presji, a potem wciąż jej ulegać. Chcę czytać, ponieważ mam ochotę na chwile relaksu z książką w ręku, nie dlatego, że powinnam o robić. Jest to główny powód, tłumaczący moją przerwę od blogowania, a pozostałe pozostawię w zaciszu mojego ogniska domowego.
Zamierzałam do was wrócić z początkiem czerwca, jednak po namyśle doszłam do wniosku, że potrzebuję trochę dłuższego oddechu, dlatego mój plan zakłada, że Biblioteka Wspomnień wróci do żywych z początkiem lipca, gdy będę już odpoczywać po intensywnym roku szkolnym. Mam nadzieję, że po tak długim odpoczynku moje chęci odnośnie tworzenia tej strony powrócą, a ja będę mogła się cieszyć się z jej prowadzanie równie mocno jak do tej pory.


Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi do tej pory i liczę na wasze zrozumienie oraz ponownie spotkanie, gdy mój blog będzie przeżywał reaktywacje. :)

2 komentarze:

  1. Całkiem niedawno miałam podobną sytuacją, to znaczy totalną niechęć czytelniczą. Jak człowiek sobie odpuści, przestanie cisnąć, to mija. Także trzymam kciuki za Twój powrót. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Kasia z komentarza wyżej oraz ty również przechodziłam ostatnio mały kryzys. Nie miałam w ogóle ochoty czytać, jednak to nie wszystko. Blog również stał się czymś co robiłam na siłę i na co nie miałam w ogóle ochoty. Tak więc posty pojawiały się rzadziej. Nie komentowałam również blogów innych osób. W końcu minął jakiś miesiąc odkąd nie czytałam prawie w ogóle (odpoczęłam oglądając seriale <3) oraz od praktycznie braku aktywności na moim blogu jak i innych. Teraz chęci do czytania mi wróciły, a na bloga dodałam kilka nowych tematów przez co mam nowy zapał <3
    Tak więc, wiedząc przez co przechodzisz, życzę ci szybkiego powrotu do "zdrowia" oraz mam nadzieję, że niedługo do nas wrócisz :)
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń