Ariana | Blogger | X X

15.07.2018

TOP 7# Moje ulubione książki o miłości











Wielokrotnie słyszałam już negatywnie opinie nie tyle o romansach, lecz o osobach które ten gatunek czytają. Ponoć takie książki czytają jedynie kury domowe, bądź stare baby, którym brakuje w życiu w przygód. Ten rodzaj otwartej niechęci sprawił, że przez bardzo długi czas wstydziłam się przyznać, że lubię czytać książki o miłości. W pewnym momencie uświadomiłam sobie jak bardzo jestem głupia, wstydząc się tego co lubię i zaczęłam szczerze mówić o swoich preferencjach. Z tego powodu nie raz i nie dwa obrzucona mnie krzywym spojrzeniem, bądź chamskim komentarzem, ale nauczyłam się nie przejmować się tym co sądzą inni i słuchać swojego serca. A moje serce mówi prosto: lubię czytać romanse, szczególnie te młodzieżowe.

Kolejność powieści na liście jest w pe łni przypadkowa. 


7# Maybe Someday
  
Nie przepadam za książkami Colleen Hoover, jednak jej Maybe Someday jest absolutnym mistrzostwem świata, przy którym zarwałam noc. Świetny pomysł z playlistą, sympatyczni bohaterowie i dobra fabuła, pozwoliły na stworzenie naprawdę przyjemnego w lekturze romansu.

6# Układ

Powieść, której największą zaletę są bohaterowie i chemia między nimi. Może w ostatnich kilkunastu stronach autorka nieco przekombinowała, a jednak książkę czyta się rewelacyjnie i błyskawicznie.

5# Kochając Pana Danielsa

Książek, w których główna bohaterka zakochuje się w nauczycielu jest naprawdę wiele. Brittainy C. Cherry wykorzystała jednak ten motyw wyjątkowo dobrze i stworzyła niezwykłą historię, w której chemia między zakochanymi jest wręcz namacalna, a postaci drugoplanowe nie są jedynie tłem, lecz wzbogacają całą historię.


4# Zakochać się
Znalezione obrazy dla zapytania Zakochać się Cecelia Ahern

Niedoszły samobójca i dziewczyna, która podejmuje się wyzwania pokazania mu piękna życia, czy to nie brzmi smakowicie? Powieść zakręcona, ale przy tym napełniająca nadzieją i przywracająca wiarę w ludzi.

3# Eleonora i Park

Zdaje sobie sprawę, że naprawdę wiele osób nie znosi tej książki, jednak ja jestem w niej po uszy zakochana! Piękna opowieść o słodko-gorzkiej miłości, która porusza i przypomina o tym jak to jest kochać pierwszy raz.

2# Morze spokoju

Opowieść o dwójce młodych ludzi, którzy odnaleźli siebie nawzajem, ale nie potrafią sobie poradzić z własnymi uczuciami. O nienawiści do wszystkich, poszukiwaniach, smutku i o tym, że miłość, choć piękna nie jest lekiem na wszelkie zło.

1# Idealna chemia

Nie znalazłam jeszcze innej powieści, w której przejście z nienawiści do miłości byłoby przedstawione równie naturalnie. Wspaniali bohaterowie, nastoletnie problemy i uczucie pomiędzy meksykańskim członkiem ganku, i amerykańską szkolną pięknością.


Lubicie czytać romanse? Potraficie wskazać swoje ulubione?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz