Ariana | Blogger | X X

28.11.2018

Jedno wielkie DZIĘKUJĘ na trzecie urodziny Biblioteki Wspomnień!

Gdy tysiąc dziewięćdziesiąt pięć dni temu opublikowałam pierwszy wpis na tym blogu, byłam przekonana, że spędzę w blogosferze maksimum rok. A tu proszę, dzisiaj moje dziecko świętuje trzecie urodziny i chociaż nie mam tortu, świeczek ani balonów, to jestem niebywale szczęśliwa, i chciałabym się z Wami moim szczęściem podzielić.


Przez te trzy lata nauczyłam się, że prowadzenie bloga to pasja, ale także, a może i przede wszystkim sporo pracy. Zmieniały się szablony strony, jej logo, daty publikowania przeze mnie materiałów, tematy wpisów razem z ich długością i zmienił się mój styl pisania. Czuję się teraz o wiele swobodniej, pisząc recenzje, a lata (jak to dziwnie brzmi!) praktyki sprawiły, że czuję się kimś bardziej kompetentnym do opowiadania Wam o książkach. Zrobiłam się o wiele bardziej wymagająca, zwracam większą uwagę na szczegóły w książkach i już nie wypowiadam się o książkach w systemie zero jedynkowym, lecz nauczyłam się wyszczególniać wady i zalety danych pozycji. Nie osiadam jednak na laurach i wciąż eksperymentuje, staram się pisać coraz lepiej.

Oczywiście nie zawsze było łatwo, o czym świadczy, chociażby czteromiesięczna przerwa, jaką wzięłam od blogowania w zeszłym roku, dlatego tym bardziej chciałabym podziękować Wam z całego mojego serca.

Dziękuję każdemu, kto odwiedził moją stronę, przyczyniłeś się do tych trzydziestu tysięcy wyświetleń i mojej radości.

Dziękuję za każdy pojedynczy komentarz, wiedz, że nic nie motywuje mnie bardziej niż Twoje słowa.

Dziękuję moim obserwatorom, tym nowym i tym, którzy wytrzymali ze mną dłużej, szczególnie tym, którzy tkwią tu ze mną od moich pierwszych, chwiejnych kroków w blogowaniu.

Dziękuję każdemu, kto polecił moją stronę.

Dziękuję każdemu, kto dołączył do mnie w moim nowszym projekcie, jakim jest mój bookstagram.

Dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu, które jako pierwsze wyszło do mnie z propozycją współpracy, dodając mi skrzydeł, a także: Wydawnictwu Alma-Press, Papierowy Księżyc i Otwartemu.

I dziękuję Ci za to, że tu jesteś i to czytasz, jesteś wielki.


Jeśli chcesz przyczynić się rozwoju Biblioteki Wspomnień to, zapraszam Cię do wypełnienia, krótkiej ankiety poniżej.
KLIK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz