Ariana | Blogger | X X

2.11.2018

#Muzycznie Piosenki na powrót do szkoły


Wrzesień i październik to zdecydowanie jednej z najbardziej szalonych miesięcy w ciągu roku. Po błogim wypoczynku my (uczniowie) musimy na nowo odnaleźć się w szkolnej rzeczywistości i przesiedzieć te kilka godzin dziennie, słuchają mniej lub bardziej uważnie na kolejnych zajęciach. Codzienne wycieczki autobusowe sprzyjają jednak odkrywaniu nowych muzycznych ulubieńców, których utwory będą umilały nam czas. Przed Wami więc lista siedmiu piosenek, które pokochałam w ubiegłych miesiącach!

7# BTS - Anpanman
Nigdy nie słuchałam wykonawców z kontynentu azjatyckiego, jednak dzięki gwałtownemu wzrostowi popularności BTS na arenie narodowej, nie mogłam odmówić sobie zobaczenia, w czym ich tajemnica. Słucham różnych utworów tego zespołu, jednak to Anpanman, czyli utwór zdecydowanie żartobliwy podbił moje serce i poprawia mi humor w gorsze dni.

6# Fitz and The Tantrums - HanClap
Piosenkę odnalazłam w trakcie przeglądania choreografii 1 Milion Studio i przepadłam już po pierwszym odsłuchaniu, a wszystko dzięki skocznej melodii, która niemal od razu przywołuje uśmiech na mojej twarzy, nawet po trudnym dniu w szkole.


5# Litte Mix ft. Nicki Minaj - Women Like Me
Gdy po raz pierwszy usłyszałam tę piosenkę, byłam ogromnie rozczarowana, że pięć tak zdolnych kobiet stworzyło tak nijaki utwór. Później przesłuchałam Women Like Me jeszcze kilkukrotnie i zdałam sobie sprawę, że nie mogę wyrzucić jej z głowy.

4# Alvaro Soler - Puebla

Pewnego deszczowego dnia, pomyślałam, że muszę odgnić ode mnie zły humor jakąś dobrą muzyką i wtedy też Spotify zaproponowało mi bym przesłuchała nową płytę Alvaro Soler. Niektóre utwory podobały mi się mniej, innej bardziej, ale nie mogę odmówić, że Puebla ma w sobie coś magnetycznego.

3# Daughtry – Baptized

Utwór słyszałam już wcześniej, ale dopiero na przełomie września i października kompletnie się w nim zakochałam – za sprawą wokalu wokalisty, melodii i bardzo dobrego tekstu.

2# Oh Wonder - Without You

Wykonawców odkryłam stosunkowo niedawno, bo w trakcie czytania Leah gubi rytm, ale już wiem, że będę ich słuchać bardzo często. Without You hipnotyzuje mnie i wciąga do własnego świata za każdym razem, gdy ją usłyszę.

1# Dawid Podsiadło – Dżins

Cały album Małomiasteczkowy jest moim zdaniem absolutnie zachwycający i możecie się spodziewać innych piosenek z niego w następnych listach muzycznych, ale to Dżins uwiódł mnie najbardziej. Piosenka okropnie smutna, przejmująca, lecz przede wszystkim – przepiękna. Jedna z najlepszych, jakie usłyszałam w przeciągu całego roku.

Co podbiło Wasze serca w ostatnich tygodniach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz