Ariana | Blogger | X X

11.01.2020

[#Muzycznie] Podsumowanie 2019 roku



W tym roku starałam się wyjść ze swojej strefy komfortu i dawać szanse wykonawcom, których wcześniej nie znałam, bądź których twórczość mi się po prostu wcześniej nie podobała. Nie każda dana druga szansa została wykorzystana, niemniej nie żałuję, ponieważ ta część, która ją wykorzystała, naprawdę zyskała w moich oczach (a może powinnam powiedzieć uszach?). A kto podbił moje serce muzycznie w tym roku? Zapraszam Was na zestawienie albumów muzycznych, których w 2019 roku słuchałam najczęściej i najchętniej.


7# Dear Evan Hansen (Original Brodway Cast Recording)


Nie miałam okazji widzieć wielu musicali na żywo, chociaż bardzo je lubię, dlatego gdy tylko w książce A jeśli to my? pojawiło się nawiązanie do sztuki Dear Evan Hansen, wiedziałam, że będę musiała ją przesłuchać. I absolutnie nie żałuję! Zaraz po Hamiltonie będzie to chyba mój ulubiony musical. 


Ulubione utwory: Waving Through A Window, For Forever, Disappear, Only Us, Finale


6# Jonas Brothers ~ Happines Begins


To nie jest żaden wybitny krążek, a jednak może dzięki temu, że jako dziecko byłam ogromną fanką chłopaków, z przyjemnością wracam do niektórych utworów.

Ulubione utwory: Sucker, Only human, Rollercoaster

5# Litte Mix ~ LM5

Jestem fanką dziewczyn, zarówno ich urody, jak i utworów oraz występów, które dają, dlatego też wiedziałam, że muszę sięgnąć po ich kolejny album. I chociaż nie wszystkie utwory lubię tak samo, tak moje wrażenia po przesłuchaniu całego krążka są jak najbardziej pozytywne.


Ulubione utwory: Woman Like Me, Strip, Joan of Arc, More than words

4# Harry Styles ~ Fine Line


Nigdy nie byłam fanką One Direction, a jednak solową twórczość chłopaków, śledzę z ogromną ciekawością, a ten album Harry'ego jest, co by nie mówić, po prostu rewelacyjny.

Ulubione utwory: Watermelon Sugar, Adore you, She, Canyon Moon 

3# Miley Cyrus ~ She is coming

Ten minialbum nie ma moim zdaniem słabych punktów, dlatego jego słuchanie jest dla mnie czystą przyjemnością.

Ulubione utwory: Mothers Daughter, Unholy ( i Slide Away, którego nie ma co prawda na albumie, ale jest przecudowne!).

2# Melanie Martinez ~ K-12


Miałam ogromną przyjemność być w kinie na filmie, w którym pojawiają wszystkie utwory z tego albumu i zarówno sam film, jak i piosenki totalnie skradły moje serce. Twórczość Melanie jest co prawda bardzo specyficzna, ale moim zdaniem zdecydowanie warta poznania.

Ulubione utwory: Wheels on the bus, Drama Club, Strawberry Shortcake, Lunchbox friends, Recess

1# Dawid Podsiadło ~ Małomiasteczkowy


Tę listę zamyka jedyny polski akcent, czyli jak zwykle bez konkurencyjny Dawid Podsiadło i jego krążek Małomiasteczkowy, który nijak nie odstaje poziomem od swoich zagranicznych poprzedników. Co by nie mówić Dawid po postu pozamiatał tym albumem!

Ulubione utwory: Dżins, Małomiasteczkowy, Trofea, Nie kłami, LIS



A jacy byli Wasi muzycznie ulubieńcy tego roku?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz