Ariana | Blogger | X X

19.01.2021

Muzyczne podsumowanie 2020 roku

Jakie albumy podbiły moje słuchawki w 2020 roku? 

Zapraszam na wyjątkowo krótkie, bardzo amatorskie i bardzo moje muzyczne podsumowanie 2020 roku.

Post pojawia się dopiero teraz ponieważ nie miałam czasu go skończyć. 

6# Niall Horan ~ Heartbreak Weather


O pierwszej płycie Nialla zapomniałam bardzo szybko, ale za to drugą bardzo lubię. Może w trakcie słuchania całości albumu piosenki potrafią trochę zlać się w jedno, ale znalazłam na nim kilka perełek, do których lubię wracać, gdy potrzebuje się odprężyć.

Ulubione utwory: Black And White, San Francisco, Small Talk, Put A Little Love On Me


5# 5 Seconds of Summer ~ Calm 

Nie wiem co takiego jest w tej płycie, ale gdy jej słucham, czuję się absolutnie pochłonięta. Bardzo magnetyczny krążek, którego w ubiegłym roku słuchałam bardzo często.

Ulubione utwory: Teeth, Wildflower, Red Dessert, Not In The Same Way, Lonely Heart

 

4# Noah Cyrus ~ The End of Everything 

Mój absolutny faworyt tego roku jeśli chodzi o źródło utworów do wsłuchania się i wyciszenia się.

Ulubione utwory: Young & Sad, Lonely, I Got So High I Saw Jesus,


3# Six: The Musical



Musical, z którym przeprosiłam się z czasem. Po pierwszych kilku przesłuchaniach czułam, że to kompletnie nie moje klimaty, wszystko się jednak zmieniło, gdy później natrafiłam na nagrania z koncertów i przepadałam – całkowicie i nieodwołalnie.

Ulubione utwory: Ex-Wives, Get Down,  All You Wana Do, I Don't Need Your Love, Six


2# Julie And The Phantoms SoundTrack



Serial, z którego pochodzi ten krążek to jedno z moich największych zaskoczeń. W trakcie jego oglądania czułam jakbym przeniosła się dziesięć lat wstecz i oglądała najlepsze produkcje Disneya. A soundtrack to jedno wielkie wow – niby zwyczajne, ale jednocześnie bardzo przyjemne do słuchania utwory.

Ulubione utwory: Unsaid Emily, I Got this Music, The Other Side of Hollywood, Flying Solo, Stand Tall


1# Dua Lipa ~ Future Nostalgia 



Bez wątpienia tej płyty w całości wysłuchałam w tym roku najczęściej. Rewelacyjne utwory, których mogę słuchać na okrągło. W dodatku co zdarza się bardzo rzadko, podobają mi się tu wszystkie utwory, chociaż oczywiście mam swoich ulubieńców.

Ulubione utwory: Boys Will Be Boys, Good In Bed, Pretty Please, Physical


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz