Ariana | Blogger | X X

4.09.2017

Moje hity lata 2017


Wakacje to taki czas, gdy w radiach z nową mocą rozbrzmiewają świeże, gorące piosenki. Niemal co chwile możemy usłyszeć utwory rodzimych i zagranicznych twórców, które charakteryzuje niewiele więcej niż chwytliwa, wesoła melodyjka. Mnie jako osobie lubiącej piosenki z tekstem zawierającym przesłanie takie nowości nie powinny się podobać. Jednak jakimś dziwnym trafem, gdy na dworze świeci moje ukochane słoneczko takich, lekkich nagrań lubię słuchać najbardziej. Które skradły moje serce w tegoroczne wakacje?

Kolejność piosenek na liście jest zupełnie przypadkowa.


Demi Lovato ~ Sorry not sorry

Jako pierwszą prezentuje wam piosenkę mojej ulubionej Demi. Produkcja może i dość mocno komercyjna, ale też pełna pozytywnej energii, którą uzupełnia przyjemny podkład. 

Cheat Codes ft. Demi Lovato ~ No promises

Kolejny utwór z udziałem Demi porwał mnie ze względu na cudowną melodię i ten paskudny refren, który nie może wyjść mi z głowy. Dla mnie to piosenka wprost idealna na lato.

Jax Jones ft. Demi Lovato ~ Instruction

Przeszliśmy do już trzeciej i ostatniej piosenki z udziałem Lovato. Nie wyszukuje się tutaj głębszej filozofii niż energiczny podkład w klimatach samby, który skradł moje serce (uszy?).

Ed Sheeran ~ Galway Girl

Obecnie mam tego utworu zwyczajnie dość, ponieważ radia nie znają litości w katowaniu swoich odbiorców jednym wybranym utworem, ale nie mogę zaprzeczyć, że ta piosenka ma wpadające w ucho słowa oraz bardzo dobrą melodię, szczególnie w refrenie.

Miley Cyrus ~ Malibu

Piosenka pełna wakacyjnej radości, słuchając jej aż, czuję promienie słońca na skórze. Absolutnie urocze wydanie Miley, które kupuje całym serduszkiem. 


 AronChupa, Little Sis Nora ~ Llama in my living room

Piosenka z dziwnym tekstem i jeszcze dziwniejszym teledyskiem, jednak po raz kolejny refren tego utworu jest po prostu bardzo chwytliwy. 

Little Mix ft. Stormzy ~ Power

Nie jestem może szczególną fanką dziewczyn, ale ta piosenka ma dokładnie to, co lubię w ich twórczości, czyli energię, pazura i dobry wokal. Absolutnie uwielbiam słuchać tej piosenki.

Charlie Puth ~ Attention

Aktualnie Charlie to moje muzyczne odkrycie roku. Bardzo podoba mi się głos tego młodego wokalisty, który w tym utworze brzmi czarująco.

Imagine Dragons ~ Thunder

Nowa płyta Imagine Dragons zasługuje by pojawić się tutaj niemal w całości. Gdybym miała, jednak wskazać mój ulubiony utwór z tego krążka na chwilę obecną, powiedziałbym Thunder.


Na zakończenie coś nietypowego, bo utwór z jedynego anime, jakie widziałam. Yuuri on ice może pochwalić się absolutnie cudowną ścieżką dźwiękową, jednak utwór pojawiający się w czołówce to piosenka słuchana przeze mnie w te wakacje najczęściej. Uwielbiam te melodie, te słowa i ogólnie całe dzieło. 


A Wy? Jakie utwory towarzyszyły Wam najczęściej tego lata?
Chcielibyście oglądać rankingi muzyczne na moim blogu częściej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz